Elburg / Emmeloord - Kopenhagen - Reisverslagen van Martijn en Paul - WaarBenJij.nu Elburg / Emmeloord - Kopenhagen - Reisverslagen van Martijn en Paul - WaarBenJij.nu

Elburg / Emmeloord - Kopenhagen

Nou daar is dan het eerste verslagje van team 4987 'De Barrelbazen'!

Vanmorgen om half 6 vanuit Elburg vertrokken om Martijn in Kampen op te halen bij de mensen van het andere team waarmee we samen naar Kopenhagen zijn gereden.
We zouden om 6 uur bij de McDonalds vertrekken, maar het andere team kwam maar niet. Uiteindelijk werd ik gebeld met de mededeling dat de auto niet wilde starten. Of we even kampen in wilden rijden, zodat we ze misschien op gang konden helpen. Toen ik daar aankwam hadden ze de auto net aan de praat en konden we alsnog vertrekken.
We hebben een voorspoedige reis gehad, wel met nat en grauwig weer, maar prima te doen.
Om ca. 15.00 kwamen we aan bij het startpunt van morgen, omdat we hier vast de keuring konden ondergaan. Dit scheelt ons morgenochtend weer tijd. Uiteraard hebben we de spullen voor elkaar en kwamen we er fluitend doorheen. Na even rondgekeken te hebben, zijn we vertrokken naar onze B&B om even te relaxen.
Vanavond om 19.00 is er nog even een briefing en dan kunnen we morgen van start gaan!
Tot morgen!

Martijn en Paul

Op veler verzoek starten wij maar deze blog, om af en toe een berichtje / update te plaatsen tijdens onze eerste CarbageRun Wintereditie 2017. Deze gaan wij rijden van Zondag 5 t/m Zondag 12 Februari aanstaande. Tijdens deze trip gaan we in een week tijd ca. 5.000km afleggen in onze Volvo 850 2.5 5-cilinder benzine uit 1994. Al vanaf mei 2016 zijn we bezig om deze auto ludiek te stylen / pimpen, maar ook technisch enigszins betrouwbaar te maken (voor zover dat mogelijk is natuurlijk :) ). Naar onze mening is dat aardig gelukt, (hopen we :-P) :). Wij vertegenwoordigen Team 4987 - De Barrelbazen!